Skip to main content
Rychlá pomoc ve chvíli kdy ji potřebujete.

Nehody
Likvidace pojistných událostí

Pomůžeme vám a zajistíme ty nejlepší podmínky ať už jste poškozený nebo jste nehodu zavinili. Celý proces vyřídíme za vás a vy se můžete věnovat příjemnějším věcem.

Nezáleží na tom, kdo nehodu zavinil

Nejsem viníkem nehody

Ve většině případů řešíme pojistné události zastupováním poškozeného při dopravní nehodě. Vyřešíme i situace, kdy viník nehody není pojištěn.

Jsem viníkem nehody

Pomůžeme i v případě, že jste viníkem dopravní nehody a nezáleží na tom, zda máte nebo nemáte platné havarijní pojištění.

BUDEME OD VÁS POTŘEBOVAT:

Velký technický průkaz, řidičský průkaz, záznam o nehodě od PČR.

nebo

Průběh pojistné události

V této ukázce vám představíme průběh a orientační časovou náročnost jednotlivých kroků a jak probíhá celá likvidace pojistné události.

Tyto body řešíte VY
Tyto body řešíme MY
1.
Co nejdříve
Kontaktujte nás od dopravní nehody nebo později

V případě, že je vaše vozidlo nezpůsobilé provozu, můžete nás zavolat přimo k dopravní nehodě. Zajistíme odtah vašeho vozu z místa nehody a můžeme vám okamžitě přistavit i náhradni vozidlo.

Nevíte si rady s vyplněním Záznamu o dopravní nehodě, zavolejte, pomůžeme vám po telefonu.

Kontaktovat nás můžete i později z pohodlí domova či kanceláře.

2.
Okamžitě
Zapůjčení náhradního vozidla

Určitě potřebujete zůstat mobilní i v čase, kdy je vaše vozidlo nepojízdné.

Na náhradní vozidlo máte nárok ze zákona a my vám ho přistavíme kamkoliv.

3.
do 24 hod.
Nahlášení škody pojišťovně

Škodu pojišťovně můžete nahlásit sami nebo už tento krok můžeme řešit za vás.

K nahlášeni škody pojiišťovně musite doložit veškeré důležité podklady, i s timto vám rádi pomůžeme.

4.
max do 2 dnů
Řešení pojistné události necháte kompletně na nás

Podepíšeme spolu plnou moc k řešení pojistné události pro jednání s pojišťovnou, PČR, servisem, atd.

Ať jste viník nebo poškozený, dále již řešíme vše za vás.

5.
Zajištění prohlídky poškozeného vozidla
Zařídíme ohledání poškozeného vozidla technikem pojišťovny v místě, na kterém se domluvíme.
6.
Výběr vhodného autoservisu a zajištění opravy

Výběr servisu nepodceňujeme, protože vhodnou volbou ušetříme čas i peníze.

Pokud upřednostňujete autoservis, na který jste zvyklí, samozřejmě je možné opravit vozidlo tam.

7.
Průběžná komunikace s pojišťovnou

Po celou dobu šetření pojistné události jsme v kontaktu s pojišťovnou.

Za dobu naší praxe již víme, že je to opravdu nezbytné!

8.
Komunikace s autoservisem a finální kontrola opravy vozu
Během servisních prací dohlížíme na kvalitu náhradních dílů a dodržování technologických postupů.
9.
1. - 2. týden
Předání vašeho vozu
Po opravě vašeho vozu společně zkontrolujeme vše potřebné a ukončíme zápůjčku náhradního vozidla.
10.
Uplatnění všech nároků na pojišťovnu
Jakmile budeme mít zkompletované podklady, uplatníme veškeré vzniklé náklady související s dopravní nehodou na pojišťovně.
11.
Ukončení šetření pojistné události
Po vyplacení náhrad z pojišťovny, vám doložíme veškeré doklady s rekapitulací postupu likvidace škody a šetření škody ukončíme.

V případě, že nejste viníkem dopravní nehody, veškeré náklady spojené s dopravní nehodou uplatníme na pojišťovně viníka a zajistíme jejich proplacení v plné výši.

V případě, že jste viníkem dopravní nehody, pomůžeme vám minimalizovat vaše náklady.

Můžeme začít řešit vaši situaci během několika minut

Časté dotazy

Máte nějaké otázky? Než nám zavoláte nebo napíšete, projděte si časté dotazy.
Možná v nich najdete odpovědi, které hledáte.

Naše asistenční služby jsou bezplatné, ostatní vzniklé škody při nehodě budou uplatněny na pojišťovně viníka dopravní nehody. 

 

Ano, v případě, že jste nehodu nezavinili, náhradní vozidlo můžete využívat po dobu opravy poškozeného vozu nebo po dobu likvidace pojistné události. 

Pokud jste nehodu zavinili, náhradní vozidlo můžete využívat v případě, že ho máte připojištěné, a pokud ne poskytneme vám 50% slevu.

Doba opravy je individuální,  odvíjí se od rozsahu poškození vozu a dostupnosti náhradních dílů.  

Samozřejmě, s veškerými vzniklými škodami vám rádi pomůžeme, poradíme (bolestné, náklady na léčení, ztráta na výdělku, další movité i nemovité věci, právní zastoupení atd.). 

Ano, pokud nám předložíte potvrzující doklad o financování vozidla.

Pokud pojišťovna shledala, že se na vašem voze jedná o totální škodu, znamená to, že náklady na opravu vozu přesáhnou jeho obecnou hodnotu. Náhradní vozidlo i v tomto případě můžete využívat.

Nezáleží na tom u jaké pojišťovny jste jako účastník dopravní nehody pojištěn, naopak, vyřešíme škodu i v případě, pokud bude viník nehody nepojištěn.

Pokud není jasné nebo se nemůžete domluvit "kdo nehodu zavinil" nebo pokud došlo ke škodě na zdraví či ke škodě třetí osobě, vždy volejte PČR!

Pokud je míra zavinění jasná, vyplňte společně Záznam o dopravní nehodě (nezapomeňte na podpis) a poté klidně nechte vše již na nás. 

V případě, že nemáte sílu po nehodě cokoliv řešit, zavolejte nás rovnou.

Co říkají naši klienti